تجلیل از حسین فتاحی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خاتم

تجلیل از حسین فتاحی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خاتم

گروه ادب ــ مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خاتم، روز شنبه، چهاردهم اردیبهشت‌ماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب با تجلیل از حسین فتاحی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از جشنواره خاتم، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خاتم، روز شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهرکتاب برپا می‌شود. در این مراسم از حسین فتاحی به خاطر تألیف کتاب ۳۶۵ روز با پیامبر (ص) تجلیل به‌عمل می‌آید.
کتاب ۳۶۵ روز با پیامبر (ص) در سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات قدیانی منتشر شد. این کتاب ۳۶۵ روایت داستانی از زندگی پیامبراسلام (ص) را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان با نثری سلیس و روان روایت می‌کند. در این مراسم نیز جوایز دوره چهارم به یازده نفر از برگزیدگان در دو بخش بزرگسال و کودکان و نوجوانان توسط محسن چینی‌فروشان، مدیرعامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی، علی‌اکبر اشعری، ریاست جشنواره خاتم، مجید قیصری، دبیر جشنواره خاتم، مصطفی رحماندوست، زهرا زواریان، محمدرضا سنگری و مجتبی رحماندوست، اعضاء هیئت علمی جشنواره اهداء می‌شود. 
همچنین تقدیر از یک نفر از برگزیدگان بخش بین‌الملل از کشور لبنان در این مراسم به‌عمل می‌آید. چهارمین دوره جشنواره خاتم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی برگزار می‌‌شود و مؤسسه شهر کتاب، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مشارکت کننده در برگزاری این دوره از جشنواره است.
این مراسم در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه سوم برگزار می‌‌شود.

Comments (5)
Add Comment
  • bitaballseir.com

    اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

    • پرویز شیشه گران

      سلام در خبرگزاری ایبنا می توانید در ماه اردیبهشت ۹۸ جستجو کنید

  • تزریق ژل

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون
    تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  • شیمی مبتکران

    سلام.وبسایت زیبایی دارید.واقعا
    ممنونم