جشنواره خاتم
Khatam Festival

روز شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خاتم برگزار می شود

1,713

روز شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ اختتامییه چهارمین دوره جشنواره خاتم  در مرکز فرهنگی شهر کتاب؛

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خاتم برگزار می‌شود

 

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ادبی خاتم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

   اختتامیه چهارمین دوره جشنواره داستان کوتاه خاتم با محوریت شخصیت پیامبر اکرم (ص)، روز شنبه ۱۴ اردیبهشت با تقدیر از برگزیدگان، در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

شخصیت والا و سیره انسانی و نبوی پیامبر اکرم (ص)، همواره از کانون‌های مضمون‌آفرینی و تصویرسازی شاعران و نویسندگان در ادب فارسی بوده است. شاعران کلاسیک فارسی به مناسبت‌های گوناگون به تکریم آن حضرت پرداخته‌اند و شاعران معاصر فارسی شخصیت پیامبر را در چهار بعد مدحی، حادثه‌ای، روایتی و تصویری در اشعارشان منعکس کرده‌اند.

سیما و سیره پیامبر در ادبیات داستانی، نیازمند تلاش بیشتر نویسندگان معاصر است تا ادبیات داستانی فارسی نیز مانند شعر فارسی بیان‌گر حقیقت محمدیه باشد.

آئین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خاتم که با در نظر گرفتن این مفاهیم برگزار می‌شود، روز شنبه پیش‌رو برگزار می‌شود و در آن، محمدعلی موحد سخنرانی خواهد کرد. همچنین قرار است در این مراسم، از حسین فتاحی، خالق کتاب «۳۶۵ روز با پیامبر (ص)» تجلیل شود.

این مراسم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.